Změní Jarek Nohavica podobu hudebního průmyslu?

14. 7. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Hudební vydavatelství vzbuzují vášně nejen u některých zákazníků, ale občas i u části autorů. Známý písničkář Jarek Nohavica se rozhodl vydat své nové DVD s názvem Doma svépomocí bez hudebního vydavatelství. DVD se bude prodávat prostřednictvím jeho webových stránek a zákazník jej dostane na dobírku poštou. Podobný systém distribuce není sice žádnou novinkou, ovšem rozhodně není časté, aby po něm sáhl slavný interpret, který má dveře do hudebních vydavatelství otevřené dokořán. Pokud experiment…

Hudební vydavatelství vzbuzují vášně nejen u některých zákazníků, ale občas i u části autorů. Známý písničkář Jarek Nohavica se rozhodl vydat své nové DVD s názvem Doma svépomocí bez hudebního vydavatelství. DVD se bude prodávat prostřednictvím jeho webových stránek a zákazník jej dostane na dobírku poštou. Podobný systém distribuce není sice žádnou novinkou, ovšem rozhodně není časté, aby po něm sáhl slavný interpret, který má dveře do hudebních vydavatelství otevřené dokořán. Pokud experiment Jarka Nohavici uspěje, může způsobit zájem o podobný způsob šíření i u dalších interpetů, protože se z procesu ztrácí většinou vysoká taxa pro vydavatele. (iHNed.cz)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).