Programové novinky TV Barrandov propadly
Programová novinka Televize Barrandov Žaneta Show je propadák. Poté, co její sledovanost po prvním dílu klesla pod hranici 30 tisíc diváků, už o tom není třeba pochybovat. Včerejší část si nenechalo ujít alarmujících 25 tisíc lidí, pořad neoslovil ani jedno procento publika. Příliš dobře se neuvedla ani kulinářská novinka téhož kanálu – formát Co dům dal. Ten si pustil přibližně dvojnásobný počet diváků. TV Barrandov tak musela spoléhat na svou tradiční oporu v podobě talk show Sejdeme se na Cibulce – 217 tisíc diváků (share 5,13 %). Podíl stanice u staršího publika se po celý den pohyboval okolo 3,5 %.
PONDĚLNÍ DATA: Barrandovská novinka Žaneta Show propadla, neměla ani padesát tisíc diváků
Nejsledovanější televizí byla v úterý Nova s celodenním podílem 29,16 % u staršího a 31,51 % u mladšího publika. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, oslovila stanice v obou diváckých skupinách přes 35 % publika. Nejsledovanějším pořadem byly s téměř 1,9 milionu diváků (share 46,66 %; 45,43 % v 15–54) Televizní noviny. Hranici 1,7 milionu diváků překročila Ordinace v růžové zahradě 2. Retro seriál Vyprávěj sledovalo na Jedničce 571 tisíc diváků (share 13,55 %), konkurenční Svatby v Benátkách si na Primě nenechalo ujít necelých 400 tisíc diváků. Televizní dvojkou byla přes den Prima, trojkou Jednička.
Dvojka i Nova Cinema sledovanější než TV Barrandov
Neúspěch Televize Barrandov podtrhuje i sledovanost konkurenčních stanic. Neporážejí ji jen ostatní plnoformátové kanály, ale i tematické programy. Sledovanější než TV Barrandov byla včera Dvojka i Nova Cinema. Na ČT 2 bodovaly tradičně dokumenty. Hranici dvou set tisíc diváků překročily Letecké katastrofy i USS Franklin: Navrácená čest. Vyššího podílu, hodnoty 4,3 %, dosáhla Dvojka přes den, ke 4 % se stanice blížila v prime time. Na špici sledovanosti Novy Cinema se umístil sci-fi film Stroj času – 245 tisíc diváků (share 5,94 %; 8,87 % v 15–54). Mezi 4 a 5 % se stanice pohybovala u staršího publika, share u mladší cílové skupiny osciloval mezi 6 a 7 %.
MINULÝ TÝDEN: Tragédie v Uherském Brodě dostala ČT 24 přes hranici tří set tisíc diváků