Zákazníci e-shopů často neznají svá práva

27. 4. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Průzkum, který mezi svými zákazníky provedl v dubnu internetový obchod Kasa.cz, ukazuje, že nejméně se zákazníci orientují v reklamačních lhůtách, nejlépe pak v otázkách vrácení zakoupeného zboží. Například na dotaz, od kdy začíná běžet lhůta na vyřízení reklamace, správně odpovědělo pouhých 13 % respondentů. O něco lépe respondenti odpovídali na dotaz ohledně prodloužení záruční doby v případě uznané záruční reklamace, kdy správnou odpověď znalo 36 % dotázaných. Zákazníci naopak velmi dobře…

Průzkum, který mezi svými zákazníky provedl v dubnu internetový obchod Kasa.cz, ukazuje, že nejméně se zákazníci orientují v reklamačních lhůtách, nejlépe pak v otázkách vrácení zakoupeného zboží.

Například na dotaz, od kdy začíná běžet lhůta na vyřízení reklamace, správně odpovědělo pouhých 13 % respondentů. O něco lépe respondenti odpovídali na dotaz ohledně prodloužení záruční doby v případě uznané záruční reklamace, kdy správnou odpověď znalo 36 % dotázaných. Zákazníci naopak velmi dobře odpovídali na dotazy týkající se lhůt pro vrácení zboží (66 % správných odpovědí) nebo na otázky související s možností vrácení peněz v případě reklamace (celých 92 % správných odpovědí).

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).