X Factor si oproti minulému dílu pohoršil
Hluboko pod hranicí půl milionu diváků skončila v neděli pěvecká soutěž X Factor. Ze včerejšího peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO) vyplývá, že se pořad s 381 tisíci diváky vůbec nedostal mezi pět nejsledovanějších formátů Primy. Oproti předchozímu dílu tak zaznamenala znatelný pokles. Před týdnem, v neděli 20. dubna, ji sledovalo 427 tisíc diváků. Nejsledovanějším pořadem stanice se staly Krimi zprávy se 722 tisíci diváky (share 21,28 %), následované těsně hlavními zprávami. Za celý den oslovila Prima 12,37 %, v prime time pak pouze 11,06 %.
SOBOTNÍ DATA: Nejchytřejší Čech opět klesl, ztratil už čtvrtinu diváků. Vítězem soboty film Hranaři na Nově
S celodenním podílem 20,72 % a 31,03 % v prime time se stala televizní jedničkou Nova. K obrazovce přilákala nejvíce diváků Televizními novinami, byl jich 1,568 milionu diváků (share 43,33 %; 41,17 % v 15–54). Na druhé pozici se podle očekávání umístili Doktoři z Počátků – 1,468 milionu diváků (share 35,02 %; 27,26 %) v 15–54). Nejvyšší sledovanost na Jedničce nezískala premiéra filmu Rodina je základ státu, ale hlavní zpravodajská relace Události, která oslovila 691 tisíc diváků (share 21,4 %). Český snímek měl 650 tisíc diváků (share 21,4 %). ČT 1 oslovila za celý den 16,6 % publika, v prime time 17,09 %.
Fanda v prime time s vyšším podílem než Nova Cinema
Zajímavá čísla vykázaly v prime time některé tematické televize. Platilo to konkrétně pro stanice z rodiny mediální skupiny Nova. Fanda včera dosáhl u diváků starších 15 let vyššího podílu než Nova Cinema. Mohl za to fotbalový duel mezi Bohemians a Slavií, který si nenechalo ujít 209 tisíc lidí (share 5,24 %; 5,69 % v 15–54). Nova Cinema oslovila filmem Oko bere 160 tisíc diváků (share 4,11 %; 5,67 % v 15–54). U mladšího publika však stanice v prime time skončila rovné jedno procento nad Fandou s hodnotou 5,31 %. Nad sto tisíc diváků se díky komedii Návštěvníci dostal i Smíchov (share 2,67 %; 3,85 % v 15–54).
MINULÝ TÝDEN: Pohádkové Velikonoce pomáhají České televizi, v neděli se ČT 1 stala lídrem trhu
Úspěch si připsala i TV Barrandov, která se dostala v celodenním podílu přes 6 %. Nejvíce publika v jejím případě usedlo k primetimovému filmu Útěk za spravedlností. Ten vidělo 243 tisíc diváků (share 5,97 %). Výraznějšího výsledku dosáhla v prime time z tematických kanálů Primy pouze Prima Cool, která přilákala k obrazovkám Tajuplným ostrovem – 220 tisíc diváků (share 5,44 %; 6,62 % v 15–54). Primu mohl těšit výsledek Střihorukého Edwarda v případě Primy love, kde dosáhl u mladšího publika podílu 5,17 %. ČT :D, Prima Zoom i Telka skončily pod stotisícovou hranicí. Nejsledovanější pořad na Artu měl včera pouhých 10 tisíc diváků.
Hokejové finále „osmnáctek“ mezi Spojenými státy a Českou republikou přineslo veřejnoprávní televizi radost především u mladšího publika, kde získalo share 6,69 %. Celkově si ho pustilo 134 tisíc diváků (share 4,48 %). Celodenní podíl stanice byl rovná 2 %. Největší zájem na Dvojce měli diváci o Lovce jelenů, bylo jich 144 tisíc (share 5,26 %). Nejvyššího podílu pak dosáhlo Svatořečení Jana XXIII. a Jana Pavla II., a to ve výši 8,18 %. Nenechalo si ho ujít 130 tisíc diváků. Nedělní sledovanost uzavírá druhá část Otázek Václava Moravce na ČT 24, kterou si pustilo 178 tisíc diváků (share 10,09 %).