Web ToJeCool.cz, který pro Středočeský kraj zpracovala společnost Koch&Koch a.s., měl stát dva miliony Kč, uvádí zpravodajství Českého Rozhlasu. Web má informovat o akcích pro mládež v rámci regionu a zejména učitelé si stěžují, že podobný web by udělali studenti v rámci své školní činnosti zdarma, peníze by se pak daly využít účelněji. Web přitom je postavený na Wordpressu a obsahuje vlastně jen články s reportážemi či upoutávkami na chystané akce.
Koch & Koch, a.s. je údajně dle vlastního webu „mladá progresivní rychle se rozvíjející společnost zabývající se službami svým klientům v oblasti Public Relations“ – už ale její samotné stránky vypadají podivně. Zákazníci nejsou „logicky uváděni“, obrázky z fotobank, odkazy na mezinárodní větve „holdingu“ nejsou, stejně jako na Facebook či Twitter. Shrnuto a podtrženo, jak se na takové webové stránky daří firmě rychle a progresivně lákat klienty, je s podivem.
Společnost Koch & Koch, a.s. vznikla v únoru 2011 a její majitelé nejsou uváděni, akcie jsou v listinné podobě. Členy představenstva je Adam Černý, Daniela Černá (oba sedí v celé řadě investičních a realitních společností) a Hana Hegyi (činná ve třech dalších společnostech: Top Kabel, Photovoltaic Systems a JLR Praha).