Vykupto.cz vyrazilo do boje proti Alianci slevových portálů

22. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Založení Aliance slevových portálů s cílem získat a dlouhodobě udržet určitý podíl na trhu z našeho pohledu není zcela relevantní hned v několika rovinách. Spojení několika méně úspěšných serverů nemůže zákazníkovi poskytnou zmiňované výhody a kultivovat trh,“ uvedl Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz (viz tisková zpráva). "Tento krok je jasnou ukázkou posledního pokusu jak zachránit servery, které měly již dávno zaniknout,“ řekl Jiří Musil, spoluzakladatel Vykupto.cz.

Založení Aliance slevových portálů s cílem získat a dlouhodobě udržet určitý podíl na trhu z našeho pohledu není zcela relevantní hned v několika rovinách. Spojení několika méně úspěšných serverů nemůže zákazníkovi poskytnou zmiňované výhody a kultivovat trh,“ uvedl Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz (viz tisková zpráva). "Tento krok je jasnou ukázkou posledního pokusu jak zachránit servery, které měly již dávno zaniknout,“ řekl Jiří Musil, spoluzakladatel Vykupto.cz.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Vznik Aliance slevových portálů jste možná ani nezaregistrovali, ale jde o uskupení zhruba deseti serverů okolo společnosti Retail Info. Oznámení o založení ve Vznikla Aliance slevových portálů, chce získat 10 % trhu přináší i poněkud nejasnou informaci o tom, že by snad Retail Info mělo disponovat 2 miliony měsíčních uživatelů, ačkoliv jich má pouze necelých 670 tisíc (viz NetMonitor).

V nebývale ostrém prohlášení Vykupto.cz dokonce zmiňuje, že servery sdružené v Alianci mohou „ohrozit sami sebe, … se může stát, že se na všech serverech objeví stejná podvodná nabídka“. A v prohlášení je ostatně kritizováno uvádění „nepravdivých údajů ohledně portu návštěvníků stránek slevových serverů, které Aliance sdružuje“. 

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).