Nejsledovanějším pořadem středečního večera bylo VIP Prostřeno! na Primě family, které opět o téměř 200 tisíc dospělých diváků porazilo reality show Farma na Nově. Hlavní pořad Primy vidělo od 20 hodin v průměru 1,011 milionu dospělých diváků s podílem 30,75 procenta, což z něj učinilo i nejsledovanější nezpravodajský pořad dne napříč všemi televizními stanicemi. Farmu vidělo od 20:20 hod. v průměru 854 tisíc dospělých diváků, což stačilo na podíl 25,44 procenta. Data Asociace televizních organizací (ATO) zveřejnil web MediaGuru.cz.
K TÉMATU: Farma v úterý podlehla VIP Prostřenu, Nova si ale udržela prvenství nad Primou
Nova ve středu sice uhájila v celodenním podílu na dospělém publiku prvenství, rozdíl mezi ní a Primou family by ale těsný: Nova dosáhla hodnoty 23,33 procenta, Prima family 23,18 procenta. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin ale Nova hlavnímu kanálu Primy podlehla, když vykázala podíl 25,52 procenta, zatímco Prima family o víc než jeden procentní bod vyšší – 26,55 procenta. U mladšího publika od 15 do 54 let ale jak v celodenním, tak večerním podílu jasně zvítězila Nova a stejně u této skupiny diváků dopadlo klání Farmy a VIP Prostřena.
ČTĚTE TAKÉ: První den po olympiádě: stoupala Nova, Prima family i ČT 1, večer vyhrála Farma
Nadprůměrné hodnoty v prime time dosáhnula ve středu televize Barrandov (podíl 5,89 procenta na dospělém publiku), které pomohl zejména pořad Věřte nevěřte. Od 21:50 jej vidělo v průměru 253 tisíc diváků, což představovalo podíl 10,30 procenta. Naopak výrazný pokles vykazuje po olympiádě sportovní kanál ČT 4, jehož nejsledovanější pořad ve středu přilákal v průměru jen 43 tisíc diváků (Mistroství ČR supermoto 2012 v Písku od 20:45).
V porovnání jednotlivých televizních skupin ve středu zvítězila u dospělého publika Prima Group (29,89 procenta), která porazila Novu Group (27,49 procenta) i Českou televizi (26,06 procenta). U publika od 15 do 54 let ale prvenství uhájila Nova Group se souhrnným podílem 31,92 procenta před Primou Group s 28,68 procenty a ČT, která vykázala podíl jen 19,90 procenta.
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 15,90 | 3,43 | 1,25 | 5,48 | 23,33 | 4,16 | 23,18 | 4,28 | 2,43 | 4,61 | 2,80 | 9,15 |
D15–54 | 11,90 | 3,23 | 1,26 | 3,51 | 26,89 | 5,03 | 18,74 | 7,04 | 2,90 | 5,05 | 4,12 | 10,30 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch