Hlavní navigace

Válka platforem: Twitter vypověděl dohodu umožňující přenášení statusů na LinkedIn

30. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ve válce platforem jde vždy a hlavně o čísla. Proto můžete automaticky propojit váš účet na Twitteru s účtem na Facebooku. A jakkoliv je to hodně nepraktické, můžete automaticky přenášet statusy z Twitteru na Facebook.  Prozatím jste totéž mohli udělat mezi LinkedIn a Twitterem. Tedy statusy z Twitteru přenášet na svůj sociální profil na www.linkedin.com. Jakkoliv to není nejlepší nápad, pokud někdo něco takového chce, měl by mít možnost to dělat.

Ve válce platforem jde vždy a hlavně o čísla. Proto můžete automaticky propojit váš účet na Twitteru s účtem na Facebooku. A jakkoliv je to hodně nepraktické, můžete automaticky přenášet statusy z Twitteru na Facebook. 

Prozatím jste totéž mohli udělat mezi LinkedIn a Twitterem. Tedy statusy z Twitteru přenášet na svůj sociální profil na www.linkedin.com. Jakkoliv to není nejlepší nápad, pokud někdo něco takového chce, měl by mít možnost to dělat.

MMF24

Jenže, Twitter roste, podstatně rychleji než LinkedIn. A jeho zhruba 500 milionů uživatelů je prostě podstatně víc, než pouhých 150 milionů na LinekdIn. Takže už je možné ukončit to, co Twitter (ve vlastním zájmu) doposud umožňoval. A vypovědět dohodu, která LinkedIn umožňovala to, aby si uživatelé automaticky přenášeli statusy (vizSharing Professional Content on LinkedIn and Twitter
).

Nezapomeňte ale, že tohle všechno je ve skutečnosti dáno snahou o „Delivering a consistent Twitter experience“. Tedy o potřebné konzistentní uživatelské zkušenosti. Právě tím Twitter zdůvodňuje nové změny. Byť záměrně zapomíná, že ona konzistentnost v případě Facebooku má udělenu výjimku. Takže z Twitteru na Facebook ano. Ale z Twitteru na LinkedIn už ne.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).