Bonami.cz má nabídnout inspiraci pro bydlení a každý den bude představovat výrobky nových designérů. Kolekce si budou moci koupit zákazníci z České republiky a Slovenska.
„Myslíme si, že český zákazník si zaslouží přístup k originálnějšímu zboží v oblasti nábytku a doplňků do domácnosti. Zároveň dnes na internetu existují jen velmi omezené možnosti designerů tyto produkty českým zákazníkům představit,“ vysvětluje Václav Štrupl.
Bonami.cz má v databázi připraveny stovky potenciálních dodavatelů z celé Evropy, doplnil Štrupl na dotaz Lupy. „Jednáme primárně napřímo s designéry a značkami, ale pokud už někdo distribučním zázemím v ČR disponuje, nebráníme se ani jednání s nimi. Hlavním kritériem je pro nás kvalita nabízených produktů a inspirace, kterou našim uživatelům přineseme.“
Služba tedy bude podle něj připravena na to, že bude obchody jen zprostředkovávat (prodej, dopravu atd. si ve výsledku budou zařizovat dodavatelé) i na to, že bude zboží přímo prodávat.
Ohledně obchodního modelu zatím Štrupl nechce být zcela konkrétní. Na dotaz, zda Bonami bude vydělávat také na něčem jiném, než na provizích z prodejů, odpověděl: „Všechny naše plánované příjmy jsou určitým způsobem vázané na prodej zboží.“
Na webu zatím najdete jen možnost registrace – přes e-mail nebo prostřednictvím facebookového účtu. Po registraci může uživatel provozovatelům prozradit několik informací o svém vkusu, a to formou jakéhosi kvízu.
Službu bude provozovat nová firma, za kterou kromě Václava Štrupla (od 1. ledna 2013 jejího ředitele) stojí firma Miton.