Největší kabelový operátor v zemi, společnost UPC Česká republika, od ledna změní znění Všeobecných obchodních podmínek. Zásadní informací je především skutečnost, že končí některé již roky nenabízené tarify. Operátor sjednocuje jejich nabídku, což může být výhodné pro obě strany – pro zákazníka jde o větší přehlednost, u operátora pak o zjednodušení administrativy. Klienti, kteří nebudou se změnami souhlasit, mohou bez sankce ukončit poskytování služeb do 15. ledna, jak informuje UPC v dopisu zákazníkům.
K TÉMATU: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení
Společnost UPC přišla od 1. 9. 2015 s novou nabídkou služeb, v rámci které mimo jiné můžete využívat rychlosti internetu až 300 Mbit/s. V rámci uvedení těchto produktů jsme se rozhodli poskytnout tuto nabídku i našim stávajícím zákazníkům, kterých si velmi vážíme. Proto od ledna převádíme všechny internetové a televizní služby na tuto nabídku a poskytování dosavadních služeb bude ukončeno,
referuje klienty na svém webu největší kabelový operátor, který přidává ke kabelové televizi také nové boxy Horizon.
ČTĚTE TAKÉ: Kabelová televize UPC modernizuje svou síť v Náchodě a dalších čtyřech městech
Otázku, již si položil server Lupa.cz, jehož vydavatelem je stejně jako v případě DigiZone.cz společnost Internet Info, je, zdali však má operátor právo jednostranně zákazníkům tarif změnit. Český telekomunikační úřad (ČTÚ) se postupem UPC na základě stížností zákazníků zabývá. Lupě ostatně mluvčí úřadu Martin Drtina potvrdil, že regulátor již registruje stížnosti klientů. Pro zachování práv účastníků doporučuje ČTÚ v zákonných lhůtách důsledně reklamovat každé vyúčtování, o kterém je klient přesvědčen, že bylo vystaveno v rozporu s platnou smlouvou,
konstatoval Drtina.