Dosud nejvyšší sledovanost od svého startu zaznamenala toto pondělí soutěžní show To byl náš hit na televizi Barrandov. Čtvrtý díl zábavného pořadu, který stanice vysílá živě od 20 hodin, sledovalo v průměru 286 tisíc dospělých diváků, což odpovídá 3,23 procentům populace a 6,74 procentům dospělého publika. Informoval o tom Janis Sidovský, ředitel vlastní tvorby a marketingu Barrandova.
K TÉMATU: Úvodní díl show To byl náš hit na Barrandově vidělo 240 tisíc diváků
Čtvrtý díl show To byl náš hit, kterou uvádí Petr Vondráček, měl nadprůměrný podíl na sledovanosti v divácké skupině 15+ i 15–54, kde dosáhl 6,99 procenta, což je ještě více než v D15+ (6,74 procenta). Sledovanost pořadu má stoupající tendenci a výrazně lépe se daří i jednotlivým částem pořadu – poslední třetinu pondělního čtvrtého dílu sledovalo průměrně 398 000 diváků, což odpovídá ratingu 4,51 procenta,
uvedl Sidovský.
Pro Barrandov jde o nejlepší výsledek pořadu vlastní tvorby v hlavním vysílacím čase po 20. hodině. Show To byl náš hit bude mít celkem 11 dílů a každému televize věnuje pondělní živý přenos. Další díl pořadu bude věnován hitům 90. let a živě v něm vystoupí Marek Ztracený, Daniel Hůlka, Gabriela Gunčíková nebo skupina Divokej Bill,
dodal Janis Sidovský.