Lidé s televizí jako prostředkem lokálního zpravodajství spokojeni příliš nejsou. Alespoň to vyplývá z posledního průzkumu společnosti Mediaresearch pořádaného ve spolupráci s Tuesday Business Network. Výzkum, který byl realizován v tomto měsíci na 505 respondentech starších 15 let, byl zaměřen na využívání, spokojenost a zapojení cílové skupiny internetových uživatelů do regionálních a lokálních médií různého typu.
Spokojenost s nabídkou lokálního zpravodajství v různých komunikačních prostředcích klesá s vyšším dosaženým vzděláním. Největší rozdíly se projevují u internetu a televize, jejichž fanoušky je nejmladší generace. Co se osobního kontaktu týče, méně než třetina respondentů získává informace lokálního charakteru také na obecních úřadech. Nejméně jmenované, a to v méně než čtvrtině případů, zůstaly lokální televizní stanice, u nichž respondenti zároveň uváděli nejnižší spokojenost s nabídkou kvalitních zpravodajských médií.