T-Mobile se v reklamě nesmí strefovat do O2

14. 12. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Mobilní operátoři si čas od času ve svých reklamách utahují z konkurence. Ta si to ale pochopitelně nechce nechat líbit. Aktuálně třeba pražský městský soud vydal předběžné opatření, podle kterého T-Mobile prozatím nesmí používat reklamu, ve které hlásá, že I modří už vědí, že na síti nezáleží. Modrá je totiž stájovou barvou konkurenčního operátora Telefónika O2. Na druhou stranu podle ČTK soud odmítl zcela zakázat T-Mobilu používat v reklamě slovní spojení I modří už vědí a slovo kyslík.

Mobilní operátoři si čas od času ve svých reklamách utahují z konkurence. Ta si to ale pochopitelně nechce nechat líbit. Aktuálně třeba pražský městský soud vydal předběžné opatření, podle kterého T-Mobile prozatím nesmí používat reklamu, ve které hlásá, že I modří už vědí, že na síti nezáleží. Modrá je totiž stájovou barvou konkurenčního operátora Telefónika O2. Na druhou stranu podle ČTK soud odmítl zcela zakázat T-Mobilu používat v reklamě slovní spojení I modří už vědí a slovo kyslík.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

To Vodafone šel na to s barvami ve svých reklamách nedávno jinak. Možná si vzpomenete na sportovně laděné reklamy, kde červený závodník porážel žlutého a zeleného v běhu nebo ve střelbě. Když ale tyto dvě barvy invertujeme, získáme modrou a růžovou, tedy barvy Telefóniky a T-Mobilu. Náhoda? To ví snad jen marketingové oddělení Vodafonu.

I tak jsou ale letošní předvánoční dostihy operátorů klidnější než loni. Minulý rok se na obřích billboardech konkurence Vodafonu objevovaly parohy v souvislosti s populární reklamou s falešnými soby, jejímž prostřednictvím se Vodafone strefoval do konkurence. (Finanční noviny)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).