Hlavní navigace

Sportovní kanál ČT 4 téměř zdvojnásobil meziměsíční podíl na publiku

8. 9. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
8. 9. 2009

Sledovanost prvního programu České televize ČT 1, zpravodajského programu ČT 24 i hlavního kanálu komerční televize Nova v srpnu meziměsíčně nepatrně klesla. Polepšila si však ČT 2 a zejména sportovní ČT 4, podobně i Prima. Sportovní kanál České televize si meziměsíčně zvýšil podíl sledovanosti dokonce o zhruba 90 procent ve srovnání s tradičně slabým červencem, který je pro sportovní televize hluchým obdobím. Vyplývá to ze statistiky společnosti Mediaresearch, kterou zveřejnila Asociace televizních organizací, a ze které vycházel web ČT 24.

WT100

ČT 4 meziměsíčně zvýšila svou sledovanost zhruba o 90 procent, jelikož z červencové sledovanosti 1,10 procenta poskočila na 2,09 procenta. Oproti minulému roku si pak polepšila o 0,62 procentního bodu. Digitální komerční televize měly v porovnání s červencem výsledky ještě vyrovnanější. Nova Cinema zvýšila svůj share z 1,73 na 1,78 procenta, čímž si meziročně polepšila o 1,32 procentního bodu. Primu Cool, která začala vysílat letos v dubnu, v srpnu sledovalo 1,12 procenta diváků oproti 1,03 procenta v červenci. Nepatrně si pak pohoršila TV Barrandov, jejíž sledovanost dosáhla v srpnu 2,66 procenta, přičemž v červenci to bylo 2,68 procenta.

Zdroj: ČT24.cz

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).