Sobotní večer ovládla soutěž Tvoje tvář má známý hlas. Předstihla i Televizní noviny

10. 4. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Zábavnou soutěž na TV Nova sledovalo o 445 tisíc diváků více než minulou sobotu.

Tvoje tvář má známý hlas se stala absolutně nejsledovanějším pořadem včerejšího dne. celkem ji v prime time na Nově sledovalo 1,423 milionu diváků starších patnácti let. Z mladší cílové skupiny diváků ve věku od 15 do 54 let oslovila soutěž 892 tisíc diváků, což znamenalo slušný podíl ve výši 43,74 procenta. Nově patřily i další dvě příčky v TOP 10 nejsledovanějších pořadů, tentokrát už ale nešlo o žádná překvapení – na druhém místě se umístily Televizní noviny a na třetím Sportovní noviny.

PÁTEČNÍ DATA: Všechnopárty předběhla Četnické humoresky, oba pořady překonaly milion diváků

Zbylé příčky patří taktéž zpravodajství, konkrétně Událostem České televize, Zprávám FTV Prima, Událostem za okamžik, Krimi zprávám, Diváckým zprávám a Brankám, bodům, vteřinám. Jedinou výjimku tak tvoří bulvární Top Star, který si před upírskou romancí Twilight na Primě pustilo 505 tisíc zástupců obecné divácké skupiny. Zmínění upíři nedosáhli ani na 360 tisíc diváků a do TOP 5 nejsledovanějších pořadů včerejška za TV Prima se vůbec nedostali.

Kanály – průměrné podíly (9. 4. 2016)
Graf podílu kanálů (9. 4. 2016)
Graf podílu skupin (9. 4. 2016)

Na Primě Cool naopak zabrala večerní sci-fi Prometheus, předchůdce Vetřelce si pustilo 145 tisíc diváků starších patnácti let, mezi mladšími diváky pak dosáhl podílu necelých devíti procent. Novou řadu seriálu Akta X si na Primě Cool nenechalo ujít 124 tisíc diváků obecné věkové skupiny, ve skupině diváků ve věku od 15 do 54 let ale Akta X sledovalo jen 4,31 procenta. Většího podílu u mladší cílové skupiny dosáhla i několikanásobná repríza Simpsonových, která v podvečer oslovila 6,76 procenta diváků mladších 54 let.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

MINULÝ TÝDEN: Zázraky přírody výrazně klesají, soutěž Tvoje tvář má známý hlas mírně stoupá

Podobný podíl vygenerovala i tradiční sobotní bondovka, kterou sledovalo celkem 325 tisíc diváků a mezi mladší cílovou skupinou dosáhla podílu 6,55 procenta. ČT 2 se včera vůbec dařilo a její celodenní podíl osciloval mezi pěti a šesti procenty. Mladší diváci si také nenechali ujít odpolední reprízu třetího Iron Mana, kterou sledovalo 172 tisíc diváků celkem, z toho 158 tisíc ve věku od 15 do 54 let.

TOP 10 všechny stanice (9. 4. 2016)
TOP 5: ČT 1 (9. 4. 2016)
TOP 5: ČT2 (9. 4. 2016)
TOP 5: ČT 24 (9. 4. 2016)
TOP 5: ČT sport (9. 4. 2016)
TOP 5: ČT :D (9. 4. 2016)
TOP 5: ČT art (9. 4. 2016)
TOP 5: Nova (9. 4. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (9. 4. 2016)
TOP 5: FANDA (9. 4. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (9. 4. 2016)
TOP 5: TELKA (9. 4. 2016)
TOP 5: Prima (9. 4. 2016)
TOP 5: Prima COOL (9. 4. 2016)
TOP 5: Prima love (9. 4. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (9. 4. 2016)
TOP 5: Prima MAX (9. 4. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (9. 4. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (9. 4. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (9. 4. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (9. 4. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (9. 4. 2016)

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).