Tři verze názvu nové česko-slovenské soutěže, Československý hit století, Československý Megahit a Nej československý hit, si nechala registrovat veřejnoprávní Slovenská televize. Krátce předtím si stejné názvy registrovala i bratislavská produkční společnost Maya, která pro STV v minulosti produkovala soutěž Hit storočia. Informoval o tom server Mediálne.sk.
K TÉMATU: Česká a Slovenská televize budou hledat československý hit
Mluvčí STV Peter Susko však podle webu varoval před unáhlenými závěry, které by mohly z této registrace vyplývat. Zatím vůbec není jisté, zda STV připravuje spolupráci s Českou televizí, stejně jako Markíza s Novou nebo Prima s televizí Joj v případě podzimních talentových show. Registrovali jsme si i jiné značky, které zatím nevyužíváme. K projektu nemáme co dodat,
uvedl Susko.
O projektu Československý hit informoval jako první v polovině května slovenský deník Sme. Podle něj by se na televizní soutěži měla podílet i společnost Eibner Production režiséra Tomáše Eibnera. Zatím není jisté, kdy by se měl tento formát objevit na obrazovce, protože STV plánuje na letošní podzim projekt Největší Slovák a ČT pro změnu čtvrtou řadu taneční show StarDance.