Slovenská Jojka chce brzy oznámit název třetího kanálu. Slibovala ho už loni

29. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zatím není jasné ani zaměření chystané televize, která doplní stávající stanice Joj a Joj Plus. Název chce stanice oznámit prostřednictvím Twitteru a Facebooku.

Název a zaměření svého třetího programu chce v nejbližších dnech oznámit slovenská televize Joj. Prostřednictvím svého účtu na sociální síti Twitter to oznámil její generální ředitel František Borovský. Třetí kanál plánovala Joj už od roku 2009, větší rozruch okolo něj udělala loni touto dobou. Tehdy Borovský sliboval jeho start „buď do konce roku, nebo nejpozději příští rok“. Konkurenční Markíza mezitím spustila svůj třetí program Dajto, podobný českému Fandovi.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

PSALI JSME LONI: Třetí kanál slovenské JOJ možná ještě letos, další pak v budoucnu

Skupina Joj je momentálně druhou nejsilnější televizní společností na Slovensku. Samotný kanál Joj často poráží konkurenční Markízu, v souhrnném podílu na publiku za všechny stanice za ní ale zaostává o několik procentních bodů. Zatímco Joj provozuje zatím jediný tematický kanál Joj Plus, Markíza má vedle ženského kanálu TV Doma ještě mužský program Dajto. Do stejné skupiny patří také placené kanály Nova Sport a MTV Czech&Slovak, které však provozuje její sesterská televize Nova (oba vysílají i na Slovensku).

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).