Sociální média jsou v kurzu a na Facebooku chce své výrobky propagovat každá druhá firma. Bez rozmyslu se to ale nemusí vyplatit. Předně je třeba sociální média pochopit a následně se zamyslet nad tím, jak jimi vhodně doplnit nastavenou komunikační strategii, případně jak tuto strategii sociální média ovlivní.
Pro pracovníky v marketingu, kteří se o zapojení sociálních médií snaží, nebo o něm uvažují, je určeno školení Sociální média v marketingové strategii firmy, které na jaře ve třech termínech povede lektor Jenda Perla.
Co se účastníci školení naučí?
- Vysvětlit základy sociálních médií svému šéfovi
- Pochopit uživatele sociálních sítí
- Nastavit ty správné cíle využití sociálních médií pro vaši firmu
- Propojit komunikaci v sociálních médiích s dalšími kanály
- Najít své fanoušky a komunikovat s nimi
- Prozákaznický styl myšlení
Školení proběhne v termínech 13.2., 6.3. nebo 24.4. v Praze. Další podrobnosti najdete zde.