Žádné zvyšování průměrného celodenního podílu na publiku nepřineslo premiérové vysílání Show Leoše Mareše televizi Prima. Pořad, který měla původně vysílat lifestylová Mňam TV, na poslední chvíli zakoupila Prima a nasadila ho do vysílání v pondělí těsně před půlnocí. Do jedné hodiny ráno jej sledovalo v průměru 51 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 9,4 procentům z těch, co trávili čas u televize. Větší zájem byl ve stejnou dobu o reprízu soutěže AZ kvíz na ČT 1 a seriál Kriminálka Las Vegas na Nově. U mladšího publika od 15 do 54 let Mareš zaujal více, oslovil 11 procent z těch, co nespali a seděli ještě u televize.
K TÉMATU: Prima potvrdila Show Leoše Mareše, bude ji vysílat od pondělí do čtvrtka okolo půlnoci
Z dvou třetin tvořili publikum Show Leoše Mareše muži, z věkových skupin převládali diváci od 35 do 44 let a od 55 do 64 let. Pořad nadále vyrábí provozovatel Mňam TV, společnost CE Media, která jej nasazuje do vysílání Mňam TV den po Primě dopoledne, a poté v pátek nabídne sestřih toho nejlepšího z celého týdne. Show Leoše Mareše půjde denně od pondělí do čtvrtka, Prima mu dá prostor v čase okolo půlnoci. Začátky nebudou mít stálý čas, pohybují se od 23:30 do 00:05 hod., stopáž pořadu je 45 minut.