Dva týdny poté, co vypustil do ostrého provozu Sreality.cz, přichází na řadu další z klíčových služeb Seznamu, cenový srovnávač Zboží.cz. Nová podoba má lidem zjednodušit hledání produktů. Po designové stránce zachovává Zboží.cz stejnou linii, jakou Seznam.cz zvolil u již redesignovaných služeb. Domovské stránce nově vévodí čtyři velké dlaždice, které v Seznamu nazývají jako zajímavé tipy.
Velkou proměnou prochází samotné hledání produktů. Nově, při hledání konkrétního zboží, se uživatelům kromě samotného výrobku zobrazí i výpis kategorií, ve kterých se produkt nachází.
„Mezi těmito kategoriemi se lze navíc velice rychle pohybovat díky navigaci na levé straně,“ upřesňuje Milan Šmíd, manažer Zboží.cz. Nově se ve výpisu produktů objeví možnost přejít rovnou do obchodu podobně jako na konkurenční Heurece.
"Ten nově lidem neslouží jen k porovnání cen, jak tomu bylo doposud. Naopak jsme formulář s obchody zkrátili na pouhých 5 nabídek, který lze samozřejmě rozkliknout a dostat se ke kompletnímu výpisu. Mnohem více prostoru jsme však věnovali doplňkovým informacím, jako je rychlý a jednoznačný přechod mezi variantami produktu (například kapacita paměti telefonu), hodnocení uživatelů, kam mohou nově nahrávat i fotografie či kompletnímu výpisu příslušenství, jenž lze k výrobku na Zboží.cz nalézt,“ uvedla Blanka Kunčarová, produktová manažerka Zboží.cz.
Zdroj: Seznam blog