SEM na vzestupu

17. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Search Engine Marketing, v některých případech asi nejlevnější a nejvýnosnější forma internetové reklamy, je na vzestupu. Společnost Forrester Research odhadla, že se do SEM v tomto roce investuje o 65 procent více než loni, tedy 1,4 miliardy eur. V roce 2010 by to měl být téměř dvojnásobek – 3 miliardy eur. (Michal Krutiš)

Search Engine Marketing, v některých případech asi nejlevnější a nejvýnosnější forma internetové reklamy, je na vzestupu. Společnost Forrester Research odhadla, že se do SEM v tomto roce investuje o 65 procent více než loni, tedy 1,4 miliardy eur. V roce 2010 by to měl být téměř dvojnásobek – 3 miliardy eur. (Michal Krutiš)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).