Už po jedenácté se rozhoduje o nejlepších projektech českého internetu v rámci ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Ty nejzajímavější a nejužitečnější projekty a služby českého internetu, které prošly nominační fází, budou šest týdnů bojovat o vaše hlasy. Zapojte se i vy a rozhodněte o vítězích letošního ročníků ankety.
Hlasovat můžete až do 7. listopadu prostřednictvím online formuláře v těchto kategoriích:
Cena popularity – o nejoblíbenější projekt
Zpravodajství – mediální projekty všeobecného zpravodajství
Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací
Nástroje a služby – nástroje a služby provozované prostřednictvím internetu
Zájmové weby – tematicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů
One (wo)man show – libovolný projekt či aktivita zajišťovaná prostřednictvím internetu v režii jednoho člověka
Odborná porota bude souběžně rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:
- Projekt roku
- Osobnost roku
- Anticena
- E-commerce inspirace
- Marketingová inspirace
- Obsahová inspirace
- Globální projekty českých tvůrců
- Veřejně prospěšná služba
Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 1. prosince již tradičně v Divadle Archa.
Další podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2016 – Cena českého Internetu najdete na kristalova.lupa.cz.
Anketu Křišťálová Lupa 2016 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem akce je Česká spořitelna a hlavním partnerem společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal, Kniha Zlín, mojeID a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, iDNES.cz, Novinky.cz, Seznam.cz, Strategie, Tiscali Media, Živě.cz.