Rozhodněte o vítězích Křišťálové Lupy 2016. Hlasování odstartovalo

26. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Startuje boj o přední příčky v hlasování ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Jaké služby či projekty zvítězí, můžete rozhodnout svým hlasem i vy.

Už po jedenácté se rozhoduje o nejlepších projektech českého internetu v rámci ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Ty nejzajímavější a nejužitečnější projekty a služby českého internetu, které prošly nominační fází, budou šest týdnů bojovat o vaše hlasy. Zapojte se i vy a rozhodněte o vítězích letošního ročníků ankety.

Hlasovat můžete až do 7. listopadu prostřednictvím online formuláře v těchto kategoriích:

Cena popularity – o nejoblíbenější projekt

Zpravodajství – mediální projekty všeobecného zpravodajství

Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací

Nástroje a služby – nástroje a služby provozované prostřednictvím internetu

Zájmové weby – tematicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů

One (wo)man show – libovolný projekt či aktivita zajišťovaná prostřednictvím internetu v režii jednoho člověka

Odborná porota bude souběžně rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Projekt roku
  • Osobnost roku
  • Anticena
  • E-commerce inspirace 
  • Marketingová inspirace 
  • Obsahová inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Veřejně prospěšná služba

Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 1. prosince již tradičně v Divadle Archa.

Další podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2016 – Cena českého Internetu najdete na kristalova.lupa.cz.

MM 25 baliček

Anketu Křišťálová Lupa 2016 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem akce je Česká spořitelna a hlavním partnerem společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal, Kniha Zlín, mojeID a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, iDNES.cz, Novinky.cz, Seznam.cz, Strategie, Tiscali Media, Živě.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).