Ředitel nových projektů skupiny Nova Petr Horák se ve své prezentaci na konferenci Den programatiky, kterou minulý týden uspořádaly technologická společnost R2B2 a agentura AdHackers, věnoval programatickému prodeji digitálního videoobsahu a televizních kanálů.
Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje mediazastupitelství Media Club, které primárně zastupuje kanály FTV Prima, se ve své prezentaci primárně věnoval výhodám programatického nákupu reklamy v prostředí hybridní televize.
Někdejší technický ředitel televize Óčko a zakladatel společnosti Hybrid Lukáš Hnilička, který spolupracuje s televizemi Prima, Óčko nebo Šlágr, se v rámci svého vystoupení soustředil na tři otázky – není reklama v HbbTV prostředí dražší než internetová a nemá hybridní televize horší výkon než klasické GRP televizní kampaně? Třetím tématem pak byly aktuální trendy v HbbTV.
František Bauma ze společnosti R2B2 se věnoval hlavnímu tématu druhého ročníku Dne programatiky, kterým byla otázka multiscreenu. Ve své přednášce nabídl optimalizační tipy na základě analýzy R2B2 Inventory a hranicích současného multiscreenu.