Raiffeisenbank brzy vydá aplikaci pro chytré mobily, slibuje více funkcí i vyšší bezpečnost

12. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Koncem května jsme vás informovali, že Raiffeisenbank na podzim vydá aplikaci pro tzv. smartbanking, tedy ovládání účtu a doprovodných služeb z chytrých mobilů. Jde o novou generaci mobilního bankovnictví nahrazující řešení přes SIM ToolKit. Podzim je tu a aplikace prozatím nikde. Mluvčí banky Tomáš Kofroň však pro Lupu potvrdil, že vydání aplikace během letošního podzimu je stále aktuální.

Koncem května jsme vás informovali, že Raiffeisenbank na podzim vydá aplikaci pro tzv. smartbanking, tedy ovládání účtu a doprovodných služeb z chytrých mobilů. Jde o novou generaci mobilního bankovnictví nahrazující řešení přes SIM ToolKit. Podzim je tu a aplikace prozatím nikde. Mluvčí banky Tomáš Kofroň však pro Lupu potvrdil, že vydání aplikace během letošního podzimu je stále aktuální.

Prozatím bude podporován iPhone a chytré mobily se systémem Android. Mnohé konkurenční banky již ale podobnou aplikaci svým klientům nabízejí delší dobu a podle ohlasů např. na sociálních sítích jsou někteří klienti Raiffeisenbank krajně nespokojeni, že uvedení aplikace stále musí čekat.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Slyšet jsou především klienti někdejší eBanky, které Raiffeisenbank před lety převzala i se samotnou eBankou. Ti argumentují, že eBanka byla průkopníkem v oblasti internetového bankovnictví a online plateb v České republice, ovšem Raiffeisenbank v tomto ohledu dál prapor eBanky prý nenese.

Raiffeisenbank však slibuje, že její aplikace nabídne více funkcí a vyšší úroveň zabezpečení oproti aplikacím konkurenčních peněžních ústavů. Aplikaci pro smartbanking nyní nabízejí například GE Money Bank, UniCredit Bank, Československá obchodní banka (ČSOB) nebo Česká spořitelna. 

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).