Vysoký podíl na sledovanosti si udržela Prima Zoom, nový kanál skupiny Prima zaměřený na dokumenty, i druhý den svého vysílání. Za celou sobotu oslovila v průměru 4,94 procenta dospělého publika a porazila obdobně zaměřenou ČT 2 (podíl 4,28 procenta), ale i plnoformátovou televizi Barrandov (4,29 procenta). Z tematických kanálů byla sledovanější jen Nova Cinema (5,33 procenta) a ČT Sport (11,65 procenta), která dosáhla nadprůměrných výsledků díky tenisovému Davis Cupu s českou účastí.
K TÉMATU: Prima Zoom hned první den s podílem 2,50 %, Smíchov oslovil 0,78 % publika
Zoomu se ještě lépe dařilo u mladších diváků od 15 do 54 let. V této cílové skupině dosáhnul celodenního podílu 5,06 procenta, ale skončil těsně za sesterskou Primou Cool (5,79 procenta). U diváků od 15 do 34 let dosáhla Prima Zoom celodenního podílu 4,59 procenta, u dětí od čtyř do 12 let pak 3,93 procenta. Celá skupina Prima dosáhla za sobotu souhrnného podílu 23,92 procenta na publiku starším 15 let a 25,05 procenta u cílové skupiny 15 až 54 let.
Podrobná data sledovanosti za víkend přinese DigiZone.cz tradičně v pondělí dopoledne