I ve čtvrtek si dokázala Prima family udržet pozici lídra na trhu, když v celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla hodnoty 23,73 procenta, zatímco Nova pouze 22,55 procenta. Na základě výsledků měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) zajišťuje společnost Mediaresearch, o tom informoval server MediaGuru.cz. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale jasně zvítězila Nova, která dosáhla celodenního podílu 26,52 procenta, zatímco Prima family pouze 19,52 procenta.
K TÉMATU: Prima family ve středu opět sledovanější než Nova, dokonce i ve večerních časech
Prima family bodovala zejména večerním pořadem VIP Prostřeno!, který se druhý den po sobě udržel nad hranicí milionu dospělých diváků. Konkrétně jej vidělo 1,034 milionu dospělých, což odpovídalo 31,89-procentnímu podílu na publiku. Reality show Farma na konkurenční Nově vidělo ve stejnou dobu podle MediaGuru.cz 835 tisíc dospělých diváků s podílem 25,13 procenta.