Jednička s Novou svedly večer těsný souboj
Téměř vyrovnanou sledovanost měla v pátek večer pohádka na ČT 1 a český film 2Bobule na Nově. Úspěšnější přitom byla komerční televize. Oba pořady od sebe dělilo pouhých patnáct tisíc diváků. 2Bobule si nenechalo ujít necelých 550 tisíc lidí (share 19,45 %), pohádku O Janovi a podivuhodném příteli si jich pustilo 535 tisíc (share 18,95 %). Rozdílem téměř třinácti procentních bodů ovšem Nova zvítězila nad ČT 1 v kategorii publika od 15 do 54 let. Její share činil 28,15 %. Všechnopárty na Jedničce si pustilo necelých 600 tisíc lidí.
ČTVRTEČNÍ DATA: Nemocnice i Angelika na ČT 1 okolo půlmilionu diváků, lídrem trhu ale byla Nova
Žádný z pořadů se nedostal v pátek nad hranici jednoho milionu diváků. Platilo to i pro Televizní noviny, které si na Nově tentokrát nenechalo ujít 940 tisíc lidí. Jejích podíl se v obou diváckých skupinách pohyboval okolo 37 %. Nova byla nejsledovanější televizí přes den i u dospělého publika, od Jedničky ji ovšem dělil pouhý jeden procentní bod. Podobně na tom byly obě stanice i v hlavním vysílacím čase. Nova si držela bezpečný náskok zejména v kategorii 15–54. Večer se dostala až na hodnotu 27,64 %.
ČT Sport večer vyrovnaný s TV Barrandov
Vyrovnané sledovanosti dosáhly v pátek večer kanály ČT Sport a TV Barrandov. Ani jednomu z kanálů se přitom nevedlo špatně. Obě stanice se díky atraktivním titulům pro diváky přehouply přes hranici 7,5% podílu. ČT Sport dokonce plnoformátovou televizi porazila v kategorii publika od 15 do 54 let, protože i zde si držela vysoký podíl 6,58 %. Zvýšený zájem zaznamenal tematický kanál České televize díky přenosu z fotbalové Synot ligy mezi Mladou Boleslaví a pražskou Spartou. V době od 20:39 do 21:19 ho sledovalo přes 9 % publika.
MINULÝ TÝDEN: ČT 1 a Nova v pátek večer vyrovnané, vyhrála Všechnopárty a u mladých Bobule
Plnoformátová Televize Barrandov pro změnu bodovala romantikou Robin Pilcher: Na druhé straně oceánu, kterou si pustilo 311 tisíc diváků s 11% share. Naopak pořadům na hlavním kanálu Primy se po 20. hodině vůbec nedařilo. Například snímek Brutální Hanna vidělo pouze 182 tisíc diváků s podílem okolo 10 %. Prima se proto naopak musela spolehnout na své hlavní zpravodajství, které jí pomohlo k 30% podílu. Prima Cool a Nova Cinema si mezi sebe rozdělily spravedlivě mladší publikum. Zatímco první stanice zvítězila přes den, druhá bodovala v prime time.