Podzimní programové novinky se na obrazovce televize Nova uvedly úspěšně. Premiérový díl třetí řady seriálu Gympl s (r)učením omezeným si nenechalo ujít 897 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 23,34 %, z nichž 535 tisíc diváků (share 27,64 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Pro srovnání, na vztahové Cesty domů na Primě se dívalo ve stejnou dobu 802 tisíc diváků (share 20,96 %), z nichž 260 tisíc (share 13,53 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Znamená to, že Nově se podařilo Primu porazit v přímém souboji v obou diváckých skupinách. Nova bodovala u diváků 15+ i 15–54 po celý den. Například celodenní podíl Novy u diváků od 15 do 54 let se šplhal k 27 %, zatímco Prima se musela spokojit s 11 %.
MINULÝ TÝDEN: Prima včera dvojkou na trhu po Nově, pomohly ji především nové Cesty domů
Úspěšně se na Nově uvedl i zcela nový sitcom PanMáma s Milanem Šteindlerem v hlavní roli. Ve skupině diváků od 15 do 54 let získal podíl 28,71 %. Celkově se na něho podívalo 830 tisíc diváků starších 15 let (share 25,21 %). Celodenní podíl Novy u diváků starších 15 let byl 23,62 %, zatímco Prima se musela spokojit s 15,55 %. Zprávy z Vily vidělo tentokrát 452 tisíc diváků (share 12,73 %), z nichž 177 tisíc (share 10,5 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Společenský Top Star magazín si nenechalo ujít 413 tisíc diváků (share 14,73 %). Úspěch zaznamenala i Jednička, která dokonce porazila Cesty domů seriálem Sanitka ve skupině diváků od 15 do 54 let. Bylo jich 365 tisíc (share 19,14 %).
VÍKENDOVÁ DATA: Doktoři z Počátků v neděli s dvojnásobkem diváků Četnických humoresek: 1,7 milionu
Jednička za celý den oslovila necelých 16 % publika staršího 15 let, v prime timu měla tato hodnota výši 18,03 %. Seriálu Sanitka se dařilo. Tentokrát překročil sedmisettisícovou hranici. Podívalo se na něj 701 tisíc diváků (share 18,28 %). U publika České televize tak pravděpodobně stoupá očekávání nových dílů tohoto kultovního seriálu. ČT včera odvysílala už desátou, tedy předposlední, část původní série. Nová Sanitka od režiséra Filipa Renče se na Jedničce objeví poprvé v pátek 6. září. Špatně si nevedli ani Hříšní lidé Města pražského, na které se podívalo 667 tisíc diváků (share 18,77 %). Naopak vlažné nechalo diváky Barrandova znovuuvedení seriálu Žena za pultem – 156 tisíc lidí (share 4,05 %).
NEPŘEHLÉDNĚTE: Nova zdražuje reklamu v super prime time, vyjma klientů s celoroční smlouvou
Dokument Země pod vodou si na Dvojce nenechalo ujít 204 tisíc diváků (share 5,58 %). Prima Zoom skončila pod stotisícovou hranicí, stejně jako Fanda, Smíchov a Telka. Na Smíchově se k ní ale přibližovali například Přátelé s podílem 2,49 %. Do této kategorie mohla patřit i Nova Cinema. V tomto směru ji však zachránil Jedovatý břečťan 4, kterému před 22. hodinou věnovalo pozornost 124 tisíc diváků (share 5,37 %), z nichž 70 tisíc diváků (share 5,82 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Právě v této divácké skupině si vedla dobře Partička na Primě Cool. Měla v ní podíl 10,59 %. Celkově ji vidělo 200 tisíc diváků starších 15 let (share 6,86 %). Na Primě love byly nesledovanější VyVolení a jejich Denní rekapitulace – 126 tisíc diváků v 15+ (share 3,86 %) a 101 tisíc diváků 15–54 (share 6,04 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 15,97 | 18,03 | 13,50 | 16,34 | |
ČT 2 | 4,60 | 4,01 | 4,32 | 3,39 | |
ČT Sport | 2,34 | 2,15 | 2,36 | 2,38 | |
ČT 24 | 5,61 | 3,66 | 3,53 | 2,39 | |
Nova | 23,62 | 26,73 | 26,61 | 29,75 | |
Nova Cinema | 3,93 | 2,84 | 5,09 | 3,25 | |
Fanda | 1,29 | 1,49 | 1,46 | 1,70 | |
Smíchov | 1,85 | 2,10 | 3,04 | 3,56 | |
Telka | 0,77 | 0,69 | 0,63 | 0,46 | |
Prima | 15,55 | 18,15 | 11,06 | 12,52 | |
Prima Cool | 3,37 | 3,66 | 5,68 | 6,14 | |
Prima love | 2,00 | 2,28 | 2,93 | 3,43 | |
Prima Zoom | 2,29 | 1,56 | 2,61 | 1,74 | |
TV Barrandov | 3,82 | 3,00 | 3,42 | 3,33 | |
Atmedia | 3,91 | 3,18 | 3,63 | 2,42 | |
ostatní TV | 9,09 | 6,45 | 10,12 | 7,20 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 28,52 | 27,85 | 23,71 | 24,49 |
Nova Group | 31,46 | 33,86 | 36,83 | 38,72 |
Prima Group | 23,21 | 25,65 | 22,28 | 23,83 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch