Zatímco v České republice skončila pěvecká show Hlas se sledovaností pod osmi sty tisíci diváky, což je možné pro Novu označit za podprůměrný výsledek, v porovnání s čísly doposud vysílané Kriminálky Anděl, na Slovensku se tomuto zábavnému formátu dařilo. Komerční televize Markíza, sestra Novy, se včera pochlubila, že v době vysílání Hlasu byla lídrem televizního trhu. Pokud jde o cílovou skupinu, komerční televize hovoří o divácích ve věku od 12 do 54 let. Hlas začíná na Nově a Markíza přibližně ve stejnou dobu. První televize ho nasadila do programového okna od 20:20, druhá o deset minut později.
K TÉMATU: Hlas odstartoval podprůměrně, výkon Novy oproti reprízám Kriminálky Anděl klesl o třetinu
První „Výběr naslepo“ zaznamenal na Markíze v cílové skupině 12–54 rating 12,9 % a nadprůměrný podíl (share) 34,8 %. K obrazovkám přilákal 648 tisíc diváků starších 12 let. U diváků 15+ v České republice získal Hlas share 20,45 %. Klíčový byl však pro Novu úspěch u publika ve věku od 15 do 54 let, kde získala podíl 30,54 %. Klasickou marketingovou berličku pak použila Markíza pro použití rekordního podílu přes 50 %. Z Hlasu si „vyzobla“ podíl ženského publika ve věku 15 až 24 let, kde se hodnota share dostala na 52,2 %. Konkurenční pěvecká show X Factor startuje na Primě a TV Joj tuto neděli.