Chystaný dětský kanál České televize, který odstartuje v první polovině příštího roku, by se neměl vyhýbat ani tvorbě pro starší diváky. V rozhovoru pro dnešní Hospodářské noviny to řekl generální ředitel veřejnoprávního média Petr Dvořák. Zkusíme oslovit lidi mladší myšlením, chceme nasadit trochu „ujetější“ sitkomy nebo věci, které nemusí být nutně cílené na mladou generaci, ale jsou prostě nějakým způsobem mladé,
uvedl Dvořák. Tyto typy pořadů by se vysílaly po osmé večer.
K TÉMATU: Dětský kanál ČT 3 odstartuje v příštím roce, potvrdila Česká televize
Od šesti od rána do osmi do večera půjde o čistě dětské vysílání, které by mělo kombinovat dvě cílové skupiny, čtyři až osm let a osm až třináct let,
přiblížil šéf Kavčích hor. Hospodářským novinám Petr Dvořák řekl, že by Česká televize měla rezignovat u této stanice částečně na cílovou skupinu diváků od 13 do 18 let. Důvodem je to, že většinu času netráví u televize, ale na sociálních sítích, případně internetu jako takovém. K názvu stanice uvedl, že by byl rád za název slovní.
ROZHOVOR: Milan Fridrich: ČT 1 a ČT 2 se na podzim víc doplní, Kavčí hory chtějí udržet podíl 30%
Generální ředitel z Kavčích hor také promluvil o plánech s pátým kanálem, který by měl být orientován pravděpodobně na regionální vysílání. Serveru DigiZone.cz Petr Dvořák nedávno řekl, že stanice ale neodstartuje dříve než v roce 2014. V rámci jednoho kanálu by pro jednotlivé regiony měly fungovat samostatné typy programů, které budou strukturálně podobné. Optimální by bylo začít v pěti velkých oblastech a postupně přidávat další,
přiblížil svou myšlenku Dvořák.