Online reklamě se blýská na časy

13. 3. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

David Hallerman odvozuje ze statistik doby, kterou dospělí Američan stráví s jednotlivými typy médií, že vliv Internetu na spotřebitelské chování se nejen vyrovná, ale v některých případech i předčí jiná inzertní média. Dobu trávenou uživateli na českých internetových serverech již tradičně můžete získat ze statistik iAuditu. (eMarketer/iAudit)

David Hallerman odvozuje ze statistik doby, kterou dospělí Američan stráví s jednotlivými typy médií, že vliv Internetu na spotřebitelské chování se nejen vyrovná, ale v některých případech i předčí jiná inzertní média. Dobu trávenou uživateli na českých internetových serverech již tradičně můžete získat ze statistik iAuditu. (eMarketer/iAu­dit)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).