ODS spustila předvolební kampaň založenou hlavně na využití Twitteru (slouží i typické logo Twitteru v podobě modrého ptáčka) a hashtagu (štítku) #volím_pravici. Součástí kampaně jsou i billboardy obsahující pouze tuto uvedenou informací a účty volebních lídrů ODS na Twitteru – @Nemcova_Mirka či @Kuba_Martin.
Pravděpodobně včera ODS navíc rozeslala zhruba dvaceti tisíci členům (či příznivcům) dvou stránkový krátký návod se základními informacemi o tom jak používat Twitter. „Twitter pro začátečníky“ v PDF podobě se velmi rychle objevil na Internetu, najdete ho tak například zde v Google Docs.
Osobně si myslím, že je dobře, že se ODS vydala tam, kam se nikdy pořádně předtím nepokusila vydat. Na případné hodnocení toho jak kampaň dopadne (a co ještě přinese) je podle mého názoru příliš brzy. Každopádně už jenom volba #volím_pravici umožnila kreativnímu českému Twitteru vytvářet skvělé varianty – což přesně odpovídá tomu, jakým způsobem se vyvíjely jiné kampaně na Twitteru (převážně) v zahraničí.