Hlavní navigace

Odchod Óčka připravil agenturu Atmedia o třetinu výkonu v kategorii 15 až 54 let

2. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V širší divácké skupině dospělých starších 15 let přišla v lednu Atmedia o čtvrtinu prosincového podílu na sledovanosti. Óčko se od Nového roku nechává zastupovat při prodeji reklamy Primou.

Třetinu publika v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let a čtvrtinu u dospělých diváků nad 15 let ztratila v lednu agentura Atmedia, která zastupuje menší tematické televizní stanice při prodeji reklamních časů. Důvodem je odchod skupiny hudebních kanálů Óčko ke konkurenčnímu mediazastupitelství Media Club, které patří skupině FTV Prima. Atmedia v lednu průměrně oslovila denně 2,66 procenta publika v kategorii 15 až 54 let, což bylo o 1,28 procentního bodu méně než v prosinci, kdy ještě zastupovala Óčko. Samotné Óčko v lednu vykázalo ve stejné divácké skupině podíl 1,31 procenta (údaj se týká souhrnného podílu Óčka a Óčka Gold, bez Óčka Expres).

WT100

PODROBNÁ ANALÝZA: V lednu nejvíc klesala ČT 1, meziročně padal hlavní kanál Novy. Prima posiluje u mladých

V širší kategorii všech dospělých diváků starších 15 let si Atmedia v lednu oproti prosinci pohoršila v průměrném celodenním podílu na publiku o 0,90 procentního bodu na hodnotu 3,34 procenta. Skupina Óčko za leden vykázala ve stejné kategorii průměrný celodenní podíl 0,72 procenta. Atmedia si pohoršila i meziročně, oproti lednu 2014 klesla v mladší kategorii diváků 15 až 54 let o 1,15 procentního bodu, v širší skupině D15+ o 0,47 procentního bodu. Óčko je v peoplemetrech zastoupeno pouze dvěma ze tří svých kanálů, o elektronickém měření stanice Óčko Expres zatím nerozhodlo, ale uvažuje o něm. Záleží na nákladech, které jeho zařazení do peoplemetrů budou znamenat.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).