Uplynulé týdny ukázaly na skutečnost, že i české komerční televize využijí do budoucna technologii hybridního širokopásmového vysílání (HbbTV) k nasazení reklamních sdělení a komerčních kampaní. Hudební stanice Óčko aktuálně testuje možnost rozšíření aplikace, kterou nasadila nedávno jako poslední, tedy sociální sítě Twitter. Vedle vybraných tweetů se na pozadí objevilo i logo jednoho z partnerů tohoto programu a nepřehlédnutelný nápis „test version“. Hybridní vysílání používá u nás také Česká televize a společnost FTV Prima.
Logo klienta a nápis „test version“ v hybridní aplikaci Twitter u hudební televize Óčko
K TÉMATU: České Radiokomunikace přizpůsobí inzerentům hybridní vysílání „na míru“
Řešíme jak branding aplikace pro klienty („obarvení“ aplikace do barev inzerujícího klienta, pozn. red.), tak přidávání fotek k tweetům,
uvedl pro DigiZone.cz šéf techniky Óčka Lukáš Hnilička, který zároveň nevyloučil, že v rámci „statusů“ by do budoucna mohla být aktivní i videa. I v rámci této součásti chce však televize pro mladé publikum pracovat s myšlenkou, že prvky budou splňovat určité komerční aspekty. Objevit by se tu mohly i některé sebepropagační spoty, případně exkluzivní premiéry klipů, které se objevují jako první na sociálních sítích.