Obchodní aktivity mediální skupiny Prima bude mít na starosti od září Petr Jelínek, zároveň se stane ředitelem společnosti Media Club, která zastřeší televizní, on-line a regionální prodej. Jelínek vedl dosud obchodní aktivity internetové sekce české komerční dvojky, tedy Primu On-line. V minulosti působil Petr Jelínek mimo jiné ve vydavatelství Sanoma a měl na starosti také obchod on-line sekce konkurenční skupiny Nova. Michal Beran, který byl doposud šéfem společnosti Media Club, odchází po vzájemné dohodě.
ČTĚTE TAKÉ: Za Primu bude komunikovat Marie Fianová, někdejší mluvčí Novy
Vysoce konkurenční prostřední současného reklamního trhu na nás klade stále vyšší nároky na opravdu efektivní a flexibilní způsoby komunikace. Petr Jelínek, díky svým rozsáhlým zkušenostem z dravého prostředí online prodeje, naplňuje naši představu o inovativním přístupu k reklamě, který tím nejlepším způsobem kombinuje všechny dostupné možnosti. Věřím, že se Media Clubu podaří vybudovat silný tým s proaktivním a individuálním přístupem k našim klientům,
uvedl generální ředitel FTV Prima Marek Singer.