Německo hlásí pokles sledovanosti televizního vysílání

21. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
21. 1. 2008

Zájem o televizní vysílání klesá nejen v České republice, ale také v sousedním Německu. V roce 2007 strávili němečtí diváci u televizních obrazovek v průměru 208 minut denně, což je o čtyři minuty méně než v roce 2006. Televizní sledovanost přitom klesla poprvé od roku 1999.

Největší pokles zájmu o televizi zaznamenalo Německo u diváků ve věku 14 až 29 let, kteří strávili u obrazovek denně v průměru 133 minut, tedy o sedm minut méně než v roce předchozím. Nejméně času trávily u televize v loňském roce dětí ve věku tři až třináct let, ty televizi věnovaly 87 minut denně. Nejenže je toto číslo nižší než v roce 2006, ale je dokonce nejnižší od roku 1992, kdy začalo měření sledovanosti této divácké skupiny. Pokles nezaznamenala skupina diváků starších 65 let, kteří u televizních obrazovek proseděli průměrně 285 minut.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

A jaké byly nejsledovanější události roku 2007? 16,16 milionu diváků sledovalo v únoru triumf německých házenkářů, kteří na mistrovství světa vybojovali první příčku v souboji s polskými reprezentanty. Druhou nejsledovanější událostí byl opět sport – tentokráte boxerský zápas mezi Virgilem Hillem a Henry Maskem, ten sledovalo 16,07 milionu diváků. Třetí místo získala soutěž Wetten, dass…?, kterou v lednu sledovalo 13,53 milionu diváků a stala se nejsledovanější televizní show roku.

Zdroj: HDTV online

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).