Tento krok následuje poté, co minulý týden opustil Miroslav Hrnko všechny funkce v Lagardère Active ČR, kde dosud působil. V minulosti jsem měl možnost sledovat, jak se Radiohouse postupně etabluje a rozvíjí. Nyní se budu na tomto rozvoji přímo podílet,
uvedl ke svému nástupu Hrnko. Hrnko předchozích patnáct let zastával řadu klíčových manažerských funkcí mediálního domu Lagardère Active ČR, který je spoluvlastníkem mediazastoupení Radiohouse.
PSALI JSME: Hrnko skončil jako generální ředitel Lagardère, jeho funkci přebírá Fleischmann
Radiohouse je společným produktem Media Bohemia a Lagardère Active ČR poté, co jejich zastupitelství Media Marketing Services a Regie Radio Music spojila síly za účelem posílení role rádia v mediamixu kampaní a zajištění efektivity reklamních investic pro zadavatele reklamy. V současné době si rádia zastupovaná společností Radiohouse naladí týdně více jak 5,3 milionu lidí. Stejné množství lidí je pak zastupitelství schopno zasáhnout i v digitálním prostředí skrze weby, sociální sítě a mobilní aplikace.