Web Microsoft Support je stránka zákaznické podpory, kde společnost Microsoft nabízí uživatelům svých produktů informace k řešení možných problémů, řadu z nich i v češtině. Obvykle je popsán postup, jak se s problémem vypořádat svépomocí. Novinkou v anglické verzi webu zákaznické podpory je tlačítko Fix it, které se objevilo zhruba u stovky článků popisujících řešení konkrétních problémů a časem by s ním měli uživatelé setkávat častěji.
Jeho prostřednictvím je možné stáhnout jednoúčelovou utilitu, která popisované řešení daného problému provede u Windows XP a Windows Vista automaticky. V některých případech tedy výrazně usnadní vyřešení obtíží, se kterými se mohou uživatelé setkat. Zejména u problémů, jejichž vyřešení vyžaduje manuální zásah do systémových registrů, by u méně zdatných uživatelů mohla tato nová službička slavit úspěch.
Jak to celé vlastně funguje, si můžete ověřit třeba u řešení zmizelé ikony Internet Exploreru na ploše. Tlačítko je funkční i v alternativních prohlížečích – vlastně slouží jen ke stažení dané utility, která se pak spouští z disku uživatele. Pokud byste však nástroji Microsoftu nevěřili, pořád můžete využít podrobně popsaný postup manuální opravy. (Yahoo Tech)