Mezitýdenní vývoj (vs. 19. týden 2017)
Cílová skupina 15+
Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenala stanice ČT sport, která odepsala 2,49 procenta diváků starších patnácti let. Ztrácela i zpravodajská ČT24, která přišla o 0,89 procenta obecné divácké skupiny. Výpadek jen částečně kompenzovala ČT1, která si polepšila o 0,9 procenta uvedené cílové skupiny. Filmový kanál Nova Cinema ztrácí 0,34 procenta, naopak nejvíce posílila Prima, a to o 0,99 procenta, a také TV Barrandov, která si připisuje 0,45 procenta všeobecné věkové skupiny.
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Česká televize, která sice ztrácela 2,27 procenta, ale celkem oslovila 32,11 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si i FTV Prima, jejíž podíl stoupl o 1,85 procenta na celkových 20,69 procenta, a také Barrandov, u nějž dosáhl 8,5 procenta obecné cílové skupiny při nárůstu 0,24 procenta. Poklesl ještě podíl Skupiny Nova, která přišla o 0,11 procenta a celkem ji sledovalo 29,5 procenta uvedené divácké skupiny.
Cílová skupina 15–54
U mladších diváků opět vykázala největší ztrátu stanice ČT sport, která přišla o podíl 3,23 procenta, a oslabila také ČT24, která ztratila 0,35 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Naopak nejvíce v této divácké skupině posílila stanice Prima Cool, která si polepšila o 0,82 procenta. Narostl i podíl stanice Nova, která si k dobru připsala 0,73 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nárůst vykázala i stanice O, která posílila o 0,61 procenta. Naopak podíl filmového kanálu Nova Cinema u mladších diváků o 0,36 procenta poklesl.
MINULÝ ROK: Díky hokejovému mistrovství byla minulý týden Česká televize jedničkou
Česká televize poklesla i jako televizní skupina, když přišla o 2,99 procenta mladší divácké skupiny a její celkový podíl činil 29,32 procenta. Všechny ostatní skupiny posilovaly a nárůst tak vykázaly kanály FTV Prima, jejichž podíl narostl o 2,04 procenta a celkem činil 20,51 procenta. O 0,26 procenta pak posílily stanice skupiny Nova, jejichž celkový podíl tvořil 35,17 procenta. Neznatelně posílila i skupina Barrandov, i když to bylo pouze 0,03 procenta na celkových 4,67 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 19. týden 2016)
Cílová skupina 15+
TV Barrandov si meziročně polepšila o 1,57 procenta. Naopak kanály skupiny Ostatní přišly v meziročním srovnání o 1,51 procenta obecné divácké skupiny. Poklesl i podíl TV Nova, která meziročně odepsala 1,19 procenta diváků starších patnácti let. Nejvyšší ztrátu ale zaznamenal kanál ČT sport, který přišel o 3,89 procenta. Posílila ještě Nova Cinema, a to o 1,02 procenta, a také Nova Action, která si připsala 1,09 procenta.
Z pohledu televizních skupin ztrácela pouze Česká televize, zato poměrně výrazně – přišla o 3,79 procenta všeobecné věkové skupiny. S přehledem nejvíce si polepšila skupina Barrandov, která si připsala 2,52 procenta. Posílila i Nova, její podíl stoupl o 1,32 procenta, a také FTV Prima. Ta nabrala 0,67 procenta divácké skupiny 15+.
Cílová skupina 15–54
Mezi mladšími diváky nejvíce bodovala filmová Nova Cinema, jejíž podíl stoupl o 2,02 procenta. Naopak nejvíce ztrácel kanál ČT sport, který přišel o 4 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Ztrátu zaznamenala i hlavní Nova, která meziročně odepisuje 1,42 procenta své primární cílové skupiny, a také stanice sdružené pod položkou Ostatní, které ztrácejí 1,77 procenta. Nova Action svůj podíl u mladších diváků meziročně navýšila o 1,22 procenta a posílila i stanice Nova 2 – její podíl stoupl o 0,99 procenta.
Meziroční posuny nejsou nijak výrazné. Nejvíce ztrácela Česká televize, která přišla o 2,86 procenta diváků mladších 54 let. Všechny ostatní skupiny už posilují. Barrandov si připsal 0,6 procenta a FTV Prima meziročně u věkové skupiny 15 až 54 let stoupla o 0,43 procenta. Nejvíce ale svůj podíl, o 2,87 procenta, navyšují stanice Skupiny Nova.