Pátého června bylo potvrzeno, že Google koupil sociální platformu Meebo a o pět dní později se můžete v Meebo Discontinued Products dočíst o ukončení většiny produktů a služeb, které Meebo uživatelům poskytovalo.
K 11. červenci končí Meebo Messenger (uživatelé si mohou stáhnout záznamy z komunikace), Meebo Me i všechny mobilní aplikace (iPhone, Android, Blackberry). Jediný přeživší produkt je Meebo Bar. Oznámení o konci služeb uvádí, že bude nadále dostupný pro vydavatele a bude vylepšován a doplňován o nové možnosti.
Koupě Googlem tak začíná mít první jasné výsledky, jenom velmi těžko se ale dalo očekávat, že Google zachová právě Meebo Bar. Jde o aktivní prvek umisťovaný na webové stránky, který umožňuje „sociální“ aktivity. Jak vypadá a funguje, můžete vidět (ještě stále) na www.tvguide.com. Pruh ve spodní části okna umožňuje sdílet stránku (paradoxně pouze na Twitter, Yahoo! a e-mailem), zjistit co je na daném webu populární a co další uživatelé z webu sdíleli na Facebook (použitím klasického sociálního pluginu Facebooku).
Meebo Bar je, otevřeně řečeno, hodně zbytečný prvek, který pouze výrazně zvyšuje dobu nahrávání stránky a neposkytuje žádnou reálnou hodnotu – zejména v okamžiku, kdy uživatelé jsou zvyklí na Like/Tweet/+1 tlačítka v podstatně méně „vlezlé“ podobě. Jedinou „výhodou“ Meebo Bar pro Google může být to, že se paradoxně dostal na větší množství webů a je tak snad nějak možné toho využít.
Nezbývá než doufat, že v případě koupě Meebo jde o „talentovou“ akvizici, představa Meebo Bar existujícího v podobě vážně míněného doplňku webových stránek je hodně zvláštní. Zejména v současné archaické podobě. A nelze nedodat, že „talentová“ akvizice za 100 milionů dolarů nezní příliš atraktivně.