Joj Family hlásí v lednu sledovanostní podíl přes jedno procento

7. 2. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Podíl v září spuštěné televizní stanice Joj Family přesáhl v lednu hranici jednoho procenta, a to v obou obchodovaných cílových skupinách.

Vůbec nejoblíbenějším pořadem v programu Joj Family se stala rodinná show V sedmém nebi. Vysílání Joj Family je aktuálně dostupné více než polovině tuzemských domácností a po pěti měsících od spuštění dokázala stanice v cílové skupině diváků starších patnácti let získat v jednom měsíci celodenní podíl na publiku přesně jedno procento a v mladší cílové skupině diváků ve věku od 15 do 54 let pak 1,07 procenta. Programové schéma Joj Family je sestavováno s ohledem na preference českého diváka, nabízí to nejlepší z původní tvorby slovenské stanice Joj, doplněné o původní formáty a akviziční tituly, uvedla Michalea Vasilová, ředitelka společnosti Atmedia, která stanici obchodně zastupuje.

PSALI JSME: Česká Joj Family najíždí na zahraniční produkci

První tři příčky mezi nejsledovanějšími pořady stanice pak patří zmíněnému pořadu V sedmém nebi. Vydání z 29. ledna se stalo vůbec nejsledovanějším pořadem od začátku vysílání stanice, sledovalo jej téměř sto tisíc diváků v obecné divácké skupině a share dosáhl 2,23 procenta v exponovaném vysílacím čase po 20. hodině, doplňuje Vasilová.


Autor: Karel Choc

Mezi další úspěšné pořady patří tamní variace formátu Soudní síň, která dosáhla nejvyššího podílu na sledovanosti v pátek 13. ledna, kdy se vyšplhala na 7,01 procenta u cílové skupiny diváků starších patnácti let. Své diváky si našly i Extrémní případy, třeba 30. ledna se na ně dívalo 4,99 procenta ze všech diváků, kteří seděli v té době u televizních obrazovek.

Na procento podílu se dostává i filmová Joj Cinema

Své diváky si našly i původní seriály z produkce televize Joj. Třeba Prázdniny dosáhly 28. ledna podílu 2,15 procenta a staly se tak zatím nejsledovanějším původním seriálem stanice. Mladší cílovou skupinu nejvíce zaujal seriál Třetí patro, 4. ledna se na něj po 20. hodině dívalo 3,47 procenta diváků sedících v tu dobu u televize. Daří se i pořadu Česko Slovensko má talent, vydání ze soboty 7. ledna sledovalo 2,41 procenta diváků. Z počátku vysílání JOJ Family rostla sledovanost zejména v off-time, aktuální programová nabídka dokáže nyní zabodovat i v prime time, shrnuje Vasilová současnou situaci.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Mediální zastupitelství Atmedia má v portfoliu kromě Joj Family také sesterskou filmovou stanici Joj Cinema. V lednu dosáhl její podíl na sledovanosti hranice 0,17 procenta. Snímek Bohové Egypta pak v hlavním vysílacím čase dosáhl v mladší cílové skupině podílu přesně jedno procento.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).