Čtyřikrát delší. Minutové spoty už mohou točit majitelé mobilů s Androidem nebo iOS. Firma bude možnost pouštět uživatelům postupně během následujících měsíců. Informuje o tom server VentureBeat.
První, kdo si mohl novinku osahat, byly ale reklamní agentury. Pro ně je minutový formát zajímavý. Značky jako T-Mobile nebo Warner Bros už ho testovaly během letošního Super Bowlu.
Instagram přitom video před třemi lety rozjížděl víceméně jen jako reakci na konkurenční Vine. Loni na podzim spustila sociální síť i kanál podobný Twitter Moments.
Nejde o jedinou novinku, kterou služba letos chystá. Internetem už zahýbaly výzvy k zapnutí upozornění na nové příspěvky. Záplava návodných obrázků se srdceryvnými výzvami byla v řadě případů doplněna i zaručeným datem, kdy Instagram zapne podobné filtrování, jako už roky používá Facebook a jaké aktuálně nasazuje Twitter.
Jenže, Instagram se k tomuto kroku chystá někdy v průběhu tohoto roku, nikoliv tedy dnes či zítra (viz Instagram začne řadit fotky a videa podle algoritmu, jako Facebook).