Nova přes den téměř vyrovnaná s Jedničkou
O tři sta tisíc diváků méně než Všechnopárty získal v sobotu večer první díl závěrečné ságy o čarodějnickém učni Harrym Potterovi. Všechnopárty byla nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne a se 762 tisíci diváky (share 28,66 %) se v TOP 10 nejúspěšnějších formátů umístila na třetí pozici. Harry Potter se sice u diváků starších 15 let pohyboval pouze okolo 18% podílu, nicméně u mladšího publika, tedy ve skupině 15 až 54 let, získal share téměř 31 %. Všechnopárty sledovalo v této kategorii necelých 18 % publika.
PÁTEČNÍ DATA: Pohádku na ČT 1 těsně porazily 2Bobule, film na Nově bodoval u mladšího publika
Nejsledovanější televizí byla v sobotu u publika staršího 15 let Jednička, kterou ovšem velice těsně následovala Nova. Hlavní kanál České televize oslovil přes den 17,53 % publika, v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se dostal na hodnotu 21,59 %. I Nova přes den překročila 17% podíl a večer se pohybovala nad 21 %. Nejsledovanějším pořadem dne se staly tradičně Televizní noviny, milionovou hranici však nepřekročily. Prima coby trhová trojka oslovila necelých 12 % publika, v prime time se pohybovala pod 14 %.
TV Barrandov s celodenním podílem 6,5 %
Přestože plnoformátová Televize Barrandov nedosahovala v sobotu nijak závratných výsledků, podařilo se jí získat nadprůměrný celodenní podíl 6,55 %. Nejsledovanějším pořadem stanice byla hlavní zpravodajská relace Naše zprávy, kterou si nenechalo ujít 174 tisíc diváků (share 10,73 %; 6,04 % v 15–54), nejúspěšnějším nezpravodajským pořadem se tradičně stala repríza talk show Sejdeme se na Cibulce se 159 tisíci diváky (share 8,44 %). Naopak zábavný pořad Ringo Family se vůbec do TOP 5 stanice nedostal.
MINULÝ TÝDEN: Harry Potter vítězem sobotního večera, stačil mu k tomu necelý půlmilion diváků
Nově Cinema zafungovala repríza pátečního filmu z hlavního kanálu mediální skupiny. U mladšího publika dokonce dosáhly 2Bobule téměř šestnáctiprocentního podílu. Celkem je vidělo 126 tisíc diváků (share 9,1 %). Šlo však o jediný pořad, kterému se podařilo překonat stotisícovou hranici. U mladšího publika stanice dosáhla přibližně 5% podílu. K němu se blížila i její konkurentka Prima Cool. Právě tematický kanál Primy Novu Cinema v prime time porazil, a to v obou diváckých kategoriích, výrazněji ovšem u mladšího publika.