Google začíná nahánět strach

6. 12. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Rostoucí vliv a působení Googlu začíná vzbuzovat velké obavy i u firem, které si dosud myslely, že jejich podnikání s touto společností nijak nesouvisí, protože se týká zcela odlišného segmentu. Tvrdí to v Hospodářských novinách Ethel Kratochvílová a dokazuje na konkrétních příkladech tradičních firem, jako jsou největší obchodní řetězec Wal-Mart nebo třeba realitní kanceláře a prodejci aut. Blíží se snad doba, kdy Google vystřídá Microsoft na trůnu nejrozporuplněji vnímané internetové firmy?

Rostoucí vliv a působení Googlu začíná vzbuzovat velké obavy i u firem, které si dosud myslely, že jejich podnikání s touto společností nijak nesouvisí, protože se týká zcela odlišného segmentu. Tvrdí to v Hospodářských novinách Ethel Kratochvílová a dokazuje na konkrétních příkladech tradičních firem, jako jsou největší obchodní řetězec Wal-Mart nebo třeba realitní kanceláře a prodejci aut. Blíží se snad doba, kdy Google vystřídá Microsoft na trůnu nejrozporuplněji vnímané internetové firmy?

Autor článku

Autor je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, s.r.o. a v současné době předsedou Výkonné rady SPIR. Věnuje se marketingu, internetovému prostředí, médiím a příležitostnému moderování. Své občasné postřehy umisťuje na web Simindr.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).