Hlavní navigace

Food Network mění logo a sjednocuje komunikaci

18. 7. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Food Network
Kulinářský kanál, který začal od září minulého roku vysílat i v češtině, je u nás k mání jak ve verzi SD, tak v HD.

Počínaje 26. červencem 2016 se mění logo ve vysílání Food Network (vidíte ho ve snímku u perexu a přidávám ho i níže). Důvodem je celosvětové sjednocení značky a využívání její jednotné komunikace v Evropě i v dalších zemích světa.

Nové logo se používá jednotně pro SD i HD verzi kanálu.

K TÉMATU: Stanice Food Network připravena pro vysílání v češtině, zapojila další audiostopu

Majitel Travelu a Food Network dokončil akvizici polské komerční skupiny TVN

Nové logo kulinářského kanálu Food Network.
Autor: Food Network

Nové logo kulinářského kanálu Food Network.

Provozovatelem stanice Food Network je společnost Scripps Networks Interactive, která v Česku a na Slovensku šíří i kanály Fine Living a Travel Channel. Vysílá 24 hodin denně, bez reklamních bloků a ve formátu 16:9. Najdete ji například na družici Astra 3B.

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).