Ve třech kategoriích zvítězily česko-slovenské kampaně, ve třech české a jednu kategorii ovládla kampaň za Slovenska. Absolutním vítězem se stala česká pobočka původně slovenské agentury Zaraguza, která si odnesla celkem tři ceny a zároveň získala titul Inovativní agentura roku. Druhé místo obsadila slovenská mediální agentura Starmedia a třetí místo patří také původně slovenské agentuře Triad Advertising. Ocenění Inovativní zadavatel získala společnost Nestlé, následována Plzeňským Prazdrojem a slovenským Heinekenem.
Soutěžilo se celkem v šesti kategoriích podle mediatypu, tedy nejlepší využití televize, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií, a ve dvou průřezových kategoriích hodnotících Nejlepší kampaň a Nejlepší malou kampaň. Zapojily se práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2015 do 30. června 2016. Odborná porota se letos skládala ze 108 porotců a hlasovala o vítězích nezávisle ve dvou kolech.
Vítězné kampaně FLEMA Media Awards 2016
Nejlepší využití TV
Zlatý Bažant – Predpoveď počasia, akú nikto nečakal! ǀ Starmedia Co. / Heineken Slovensko (SK)
Nejlepší využití tisku
Avon – První zasaditelný inzerát ǀ Starcom Mediavest Group / Avon Česká Republika (CZ-SK)
Nejlepší využití rádia
Gambrinus – Tuten den všichni sem ǀ Triad Advertising / Plzeňský Prazdroj (CZ)
Nejlepší využití OOH
Raiffeisenbank – Náchod v Bublině ǀ ZenithOptimedia Group / Raiffeisenbank (CZ)
Nejlepší využití kinoreklamy
Cena nebyla udělena
Nejlepší využití digitálních médií
Studentská pečeť – Čokoláda hraje ǀ Zaraguza CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)
Nejlepší kampaň
Gambrinus – Patron ǀ Plzeňský Prazdroj / Plzeňský Prazdroj (CZ)
Nejlepší malá kampaň
Studentská pečeť – Čokoláda hraje ǀ ZARAGUZA CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)
Grand Prix
Studentská pečeť – Čokoláda hraje ǀ ZARAGUZA CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)
Inovativní zadavatel
1. místo – Nestlé Česko/Slovensko
2. místo – Plzeňský Prazdroj
3. místo – Heineken Slovensko
Inovativní agentura
1. místo – Zaraguza ČR
2. místo – Starmedia Co.
3. místo – Triad Advertising
Uvedeno ve formátu název kampaně | přihlašovatel / zadavatel (země, ve které probíhala kampaň)