Podvodných stránek jsou na Facebooku tisíce. Stačí připravit lákavou nabídku a čekat, kolik důvěřivých uživatelů se chytne. V poslední době se přímo hitem staly stránky, které slibují uživatelům určitý obnos virtuální měny zdarma. Jak většina českých uživatelů ani netuší, Facebook má svou interní měnu – kredity. Ze všech sil se je snaží prosadit jako univerzální platební bránu, ale zatím se mu nedaří.
Zdroj: All Facebook
Kredity se běžně kupují za peníze, ale existují aplikace (v ČR je to třeba Coca Cola), které je mohou uživatelům udělit i zadarmo. Podobné stránky takovou aplikací ale doopravdy nejsou. Jedná se totiž o klasický podvod „pošli všem – nedostaneš nic“.
Pomsta šéfovi za Farmville byla hoax
Soubor třiatřiceti fotek, které se skrývají pod tímto odkazem, je na první pohled vtipný způsob, jak dát výpověď z práce. Naštvaná zaměstnankyně uražená tím, jak ji šéf nazval, se rozhodla ke kruté pomstě. Za tím, co je možná elegantní nápad, jak skoncovat se šéfem, nebo také promyšlená virální reklama, se ale ukrývá skutečný problém.
Zdroj: The Chive
Kolik zaměstnanců tráví celý den hraním, nejenom sociálních her? A kolik šéfů? Neměla by vaše firma dělat jiné věci, než budovat farmu ve virtuálním světě? Nemění na to nic ani fakt, že se ve skutečnosti jednalo o hoax a dívka nebyla naštvaná zaměstnankyně, ale zaplacená herečka.
Více fotografií na jedné stránce
Ve středu Facebook oficiálně představil přepracovanou podobu fotogalerií. Nově bude možné zobrazit na jedné stránce až 200 fotek, oproti dosavadním dvaceti. Představitelé FB uklidňují, že větší počet obrázků nebude mít vliv na rychlost načítání stránek.
Zdroj: Facebook Blog
Zpříjemnit uživatelům práci s fotogalerie, hlavně pro ty, kteří používají galerii na Facebooku jako svou hlavní, je zcela jistě výborný nápad. Je však otázkou, zdali nový koncept ocení všichni uživatelé. Již nyní se totiž objevují hlasy, že všeho moc škodí. Zkuste si sami otevřít galerii s dvěma sty fotografiemi ve svém prohlížeči a posuďte sami…
Ničí vás mateřství? Nejste v tom sama.
Základním kamenem v dnešní době tolik populárních „akčních“ reklam jsou různé protestní, případně podpůrné aktivity – většinou svázané s konkrétním produktem. Čtvrtmilionová stránka „Mámy, které potřebují víno“ a stejnojmenný server ale vypadají daleko více jako skutečná „protestní aktivita“.
Jeho zakladatelka ostatně teprve nyní nabízí svůj prostor potenciálním inzerentům. Máte doma dítě, mnoho práce a žádný čas? Pak se zkuste podívat sem, přinejmenším zjistíte, že v tom nejste sama.
Film o Facebooku nebo o Twitteru?
Čekáte na to, až Facebook konečně vydá film o svém firemním úspěchu a o tom, jak dobyl svět? Můžete se již nyní podívat, jak by vypadal takový film o Twitteru. Sice se jedná o recesi (jednu z mnoha na toto téma, které byste dnes mohli na Youtube najít), ale aspoň se u ní pobavíte – a uvidíte, jak mohou „obyčejní lidé“ dělat filmy.