Provozovateli ePoptávky vzrostly tržby o 22 % meziročně

25. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost B2M.cz doufá, že za celý rok 2013 se jí podaří utržit přes 118 milionů korun. Sedmdesát procent toho plyne z dodavatelských poplatků na ePoptávce.

Společnost B2M.cz, jež od roku 2004 provozuje web ePoptávka.cz, se pochlubila, že v prvním pololetí 2013 jí tržby vzrostly meziročně o 22 % na 64,5 milionu korun. Za celý rok by chtěla překročit 118 milionů. Loni to bylo 106 milionů, a to byl nárůst o 49 % oproti roku 2011.

Sedmdesát procent tržeb plyne z dodavatelských poplatků na ePoptávce. B2M.cz dále provozuje například katalog Hledat.cz. Společnost působí také na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku.

Na ePoptávce je nyní zapsáno přes 194 000 dodavatelů. Ředitel společnosti Otto Kočí tvrdí, že ePoptávky využívá kolem 80 % aktivních českých firem a že jsou mezi nimi například i Česká pošta, České dráhy, Metrostav, Skanska nebo ČEZ. Dodavatele si prý na ePoptávce stále více hledá i veřejná správa.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

ePoptávka sama sebe prohlašuje za největší český poptávkový web. Tím je však patrně AAA Poptávka.cz (nyní ve stáji MAFRA), jež je zřejmě navštěvovanější a udává o něco více uskutečněných zakázek týdně, jakož i 230 tisíc zapsaných dodavatelů.

AAA Poptávka zveřejňuje celkový objem hodnoty zakázek, nikoli svoje tržby. V roce 2012 vzrostl tento objem oproti předchozímu roku údajně o 42 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).