I ve druhém čtvrtletí letošního roku pokračoval pokles zákazníků digitální kabelové televize (DVB-C) největšího operátora tohoto druhu u nás, společnosti UPC Česká republika. Z hospodářských výsledků, které dnes v 6 hodin ráno našeho času zveřejnil její vlastník, skupina Liberty Global, vyplývá, že firma přišla v rámci technologie DVB-C za poslední tři měsíce o 8.100 zákazníků. Zatímco na konci prvního čtvrtletí jich měl operátor 397.700, na konci června jich evidoval už méně než 390 tisíc, konkrétně 389.600.
K TÉMATU: UPC za první čtvrtletí přišla o 13 tisíc zákazníků kabelovky, freeSAT ale stoupal
Značce UPC v České republice ale klesl nejen počet zákazníků kabelové televize, ale také satelitní nabídky, jejímž provozovatelem je lucemburská společnost UPC DTH. Tady ale nebylo snížení počtu zákazníků tak rapidní jako u kabelové televize. Satelitní služba freeSAT by UPC Direct měla na konci prvního pololetí 104.600. Šlo tedy o pokles přesně o 1.100 klientů této služby. Společnosti UPC Česká republika naopak překvapivě narostl o pětistovku počet klientů analogové kabelové televize. Firma jich měla ke konci pololetí 71.700.